Oldalak

2012. március 2., péntek

Súly kérdés - 27+5

A várandósság egyik központi kérdése, hogy a kismama mennyit hízott. Hát én most akaratlanul is kis hazánk egyik fitness nagyasszonyának lábnyomában járok hízás terén anélkül, hogy ezért bármit is tettem volna. Ugyanis eddig kb annyit híztam, mint Rubint Réka a várandóssága idején. Pedig nem tornázom (nem kísértem a sorsot, az összes mozgásom a takarítás - épp elég az is - és a Kristóffal való foglalkozás), és mindent megeszek, amit megkívánok. Ennek ellenére legnagyobb örömömre összesen 2 kilót híztam a kezdő súlyomhoz mérten, pedig szép lassan a betöltött 28. hét felé araszolok.

Jó, az igazsághoz beletartozik, hogy úgy a 13. hét környékén fogyni kezdtem. Mondjuk, hogy mitől nem tudom. Addig tartottam szépen a kezdő súlyomat (70-70,5 kg). Aztán egyszer csak 69 kilót mutatott a mérleg. Na, ez volt az a szám, amit már nagyon rég nem láttam és nem is számítottam rá, hogy a terhességem alatt ezt fogja kiírni a mérleg. Karácsony előtt pedig benyeltem Kristóftól a hasmenős-hányós vírust, az még segített 1 kilót ledobni, így 18. hétnek 68 kilóval vágtam neki.

Jelenleg pedig 72,5 kiló vagyok, és a cél, hogy ne legyek több a végére, mint anno Kristóffal (76, max. 77 kiló). Hát majd meglátjuk. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése