Oldalak

2011. szeptember 11., vasárnap

9/11



A nap, amely az egész világot megrázta. Amely bár az USA-t érintette, mégis az egész világ számára tragédia. Amelyet sosem felejtünk. A nap, amelyre mindenki emlékszik. Mindenki tudja, mit csinált az nap, éljen a világ bármely pontján. A nap, amelynek eseményei még mindig könnyeket csalnak az emberek szemébe. Nincs ember, aki ne tudná mit jelent: 9/11. Tíz éve történt.

Edzésre indultam, olyan délután 4 óra körül volt. Már a kezemben volt a táskám, mikor csörgött a telefon. Apu hívott, kérdezte, hogy hallottuk-e mi történt. Mondtam nem, én indulok éppen, anyu még szunyókál. Mondta, hogy belerepült egy repülő egy épületbe. Először azt hittem viccel. Kérdeztem hol. Mondta, hogy az USA-ban. "Na, az akkor nem itt volt, úgyhogy én megyek"- válaszoltam. Erre ő: " De a valamelyik ismert épületbe repült bele New Yorkban egy utasszállító...jaj, melyik is....nem az Empire State Building...melyik az a két nagy torony?" Én: " na ne már....a World Trade Center?" Apu: "Az, az. Kapcsoljátok be TV-t, mindenhol erről beszélnek...nagyon nagy balhé van, úgy néz ki direkt történt."
Berohantam a nagyszobába, bekapcsoltuk a TV-t. Néztük a közvetítést megdöbbenve. A tornyok akkor omlottak össze... Aznap késve értem oda edzésre.

Remembering all those who died on 9/11. R.I.P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése