Oldalak

2011. szeptember 18., vasárnap

Prága






















Click to play this Smilebox photo album
Create your own photo album - Powered by Smilebox



Create your own photo album

Szeptember 10-11-én végre hosszú tervezés után eljutottunk Prágába, az egyik kedvenc városomba. A táncpáromékkal és 2 barátjukkal vágtunk útnak. Némi kavarodás és egy jókora adag ebéd után elhelyezkedtünk a szálláson, majd nekivágtunk a városnak. Megismerkedtünk a cseh tömegközlekedéssel is. Bejártuk az Óvárost, majd folytattuk utunkat a Károly-hídon át a Hradzsinba (prágai vár), oda már sötétben értünk fel, de az élményen semmit nem rontott. Bár azt nagyon sajnáltam, hogy a legnagyobb kedvencemet, az Aranyművesek utcáját sajnos a sötétben nem találtam, így az kimaradt.



Jó sokat gyalogoltunk, ami egyébként baromi jó - lett volna, ha nálam nem nehezítette volna a helyzetet egy kiadós felfázás némi lufiszindrómával vegyítve. Így én úton-útfélen WC-t kerestem, de szerencsére Prága kétbetűs kitérő tekintetében is jól vizsgázott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése