Oldalak

2011. szeptember 7., szerda

Reggeli futás Balatonfüreden

Egész nyáron szerettem volna megint eljutni Balatonfüredig, mert imádom, de sajnos a Balcsi közelébe se kerültem. Aztán úgy hozta a sors, hogy 2 napos meetingünk volt hétfőn-kedden épp Füreden. Kihasználtam a kellemes időt - bár hétfő éjjel irgalmatlan szélvihar volt, de szerencsére nem nagyon hűtötte le az időt, épp jó lett - és reggel nekiindultam futni. Sütött a nap, de kicsit esett az eső. Alig voltak az utcán. Hihetetlen jó volt végigfutni a Tagore sétányon, majd futás után még elsétálni a Kisfaludy Strand felé, ahol annyit voltunk olyan 10-11 évvel ezelőtt. Bizonyítéknak készültek fotók is. Bár a képeken 8 óra körüli idő van, én valójában 7-kor vágtam neki. Jó lenne minden reggel futni a Balaton partján.

Click to play this Smilebox collage
Create your own collage - Powered by Smilebox
Create your own free picture collage

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése