Oldalak

2011. július 18., hétfő

Tű a szénakazalban....ööö fülben

Mit tesz az ember lánya, ha egy pontról a világ minden kincséért sem szeretne lejjebb mozdulni egy jó ideje a mérleg nyelve. Általában feladja. Na, én viszont úgy voltam vele, hogy ha eddig eljutottam, innen már nem szeretnék visszafordulni. Ekkor jött velem szembe a szerencse. Jobban mondva az unokaöcsémmel szembe jött a szerencse, aki Reni névre hallgat és a barátnője, valamint úgy mellékesen, ért az akupunktúrához. Ez utóbbi meg kapóra jött nekem, mivel ezt a módszert már teszteltem még táncosként. Akkor működött. Jelentem most is. Igaz tűpárna lettem. Bele kellett jönnöm az alvásba tűkkel a fülemben, és a telefonálás is nehezen ment eleinte, de pár nap után megszoktam. Az 1200 kalóriába is igyekszem beleférni (max. 1500-ba), kivéve a szombatot, mert a gulyás levest és a palancsintát nem bírtam kibekkelni. De akkor is visszafogtam magam. Igazából tényleg kevésbé vagyok éhes. És ezt tök jó. 1 hét alatt 1,7 kiló ment le simán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése